Monday 25 February 2019

BAGAIMANA TERAPI OZON + STEM CELL MELAWAN PENYAKIT BERBAHAYA



TERAPI OZON

Terapi Ozon merupakan sejenis rawatan alternatif yang telah wujud beberapa dekad dan sangat popular di Rusia and Eropah. Terapi Ozon adalah perawatan cucian darah dimana bahan kotor dalam darah dapat disingkirkan dari tubuh badan. Ia adalah selamat, jimat dan paling utama adalah ia tidak memberikan kesan negatif terhadap mereka yang menjalani rawatan tersebut. Malahan, rawatan ini mengalakkan kesihatan, meremajakan minda dan badan dan mengekalkan keremajaan apabila kerap diamalkan. Kami mengsyorkan perawatan ini kepada pesakit yang menghidapi penyakit –penyakit kronik. Ia juga disarankan kepada individu yang sihat sebagai langkah – langkah pencegahan selain mengembalikan keremajaan tubuh badan.



Apakah itu Ozon?

Ozon adalah satu bentuk unsur oksigen terbentuk di atmosfera Bumi. Semulajadinya, ozon adalah berbentuk gas, tetapi dalam bentuk cecair, ia memberikan kesan terapeutik.


hubungi kami dengan segera uNtUk bantuan:
DR. Majezan Yaacob MD 012 907 8511
Mat Norfiah  013 996 2974 




Ozon adalah Oksigen Trivalen (O ₃) dalam bentuk yang sangat bertenaga dan aktif. Ozon terurai kepada dua atom oksigen biasa selepas tempoh 20 hingga 30 minit. Ia mula-mula ditemui oleh ahli kimia Jerman, Christian Frederick Schonbein pada tahun 1840. Ozon telah digunakan untuk kali pertama untuk menyahjangkit bilik operasi pada tahun 1856. Semasa Perang Dunia I, tentera Jerman ozon digunakan untuk merawat luka pertempuran dan jangkitan lain. Di Amerika, Nikola Tesla telah menggunakan Ozon sebagai rawatan perubatan pada tahun 1910. Sejak tahun 1920, lebih daripada 15 buah negara telah meluluskan terapi ozon. Lebih daripada 6000 unit dispenser ozon telah dijual di Eropah sendiri. Beribu-ribu pesakit telah berjaya dirawat dan tiada kesan sampingan negatif dilaporkan. Di Rusia, rawatan ozon digunakan oleh hospital mereka




Apakah itu Ozon Terapi?

Terapi Ozon ialah sejenis perawatan cucian darah di mana kotoran di dalam darah akan ditapis keluar dan darah yang bersih akan dikembalikan semula ke dalam tubuh badan kita. Dalam masa yang sama Ozon diperkenalkan ke dalam badan. Ozon Perubatan yang digunakan adalah campuran ozon yang paling tulen dan oksigen tulen. Kaedah ini telah digunakan secara meluas di seluruh dunia untuk merawat penyakit seperti penyakit jantung, AIDS, Kanser, Kencing Manis, Strok, Kemurungan dan banyak lagi



Kaedah Ozon Terapi




Terapi Ozon adalah satu bentuk rawatan alternatif dan tidak menggunakan ubat-ubatan perubatan. Proses ini bermula dengan mengalirkan darah pesakit ke arah unit penapis di mana bakteria, sel-sel kanser, kolesterol, toksin dan banyak lagi akan ditapis keluar. Selepas proses penapisan, proses pengozonan dan pengoksigenan akan bermula di mana ozon dimasukkan ke dalam darah. Darah ditapis kini akan mengalir ke dalam badan lagi. Penggunaan Ozon adalah selamat, tidak menyakitkan, tiada kesan sampingan negatif.

18 Manfaat Terapi Ozon

Terapi Ozon mempunyai begitu banyak manfaat perubatan untuk tubuh manusia, terutama apabila ia kerap diamalkan. Anda akan dapat merasakan dan melihat kesan-kesan yang baik. Pesakit yang menjalani Terapi Ozon sebagai rawatan akan dapat menyembuhkan penyakit mereka. Kami ringkaskan di bawah beberapa manfaat Terapi Ozon:





hubungi kami dengan segera uNtUk bantuan:
DR. Majezan Yaacob MD 012 907 8511
Mat Norfiah  013 996 2974 

1.   Membantu membunuh virus (HIV, Hepatitis, Diabetes)                     Bakteria, Parasit, cacing dan kulat di dalam darah kita.

2.   Merangsang sistem imuniti kita.

3.   Mempercepatkan proses penyembuhan luka dan kecederaan             pada kulit dan badan kita.

4.   Membantu untuk membersihkan arteri dan urat sekali gus                 meningkatkan peredaran darah serta mengurangkan kesakitan           bagi penyakit jantung dan pesakit strok.

5.   Sangat berkesan terhadap semua jenis alahan.

6.   Berkesan merawat jangkitan yis dan kulat.

7.   Merawat pertumbuhan kanser, Lymphoma dan Leukemia.

8.   Sangat berkesan ke arah penyakit sendi seperti Reumatoid 
     dan Artritis.

9.   Bantuan untuk memecahkan lipid (lemak) seperti kolesterol 
     dan trigliserida.

10. Membantu untuk menghilangkan toksin dari badan.

11. Mencegah penuaan pra-matang.

12. Ia membantu melawan kemurungan, keresahan & kesedihan,           keletihan kronik dan kelesuan.

13. Meningkatkan kestabilan emosi, fungsi otak dan kepekaan.

14. Melawan jangkitan penyakit kelamin.

15. Membersihkan cecair kotor dari badan.

16. Membekalkan oksigen ke dalam darah (hemoglobin) limpa,             pankreas, paru-paru, jantung dan buah pinggang.

17. Membantu merawat  pening, penyakit lupa, tekanan darah dan         meningkatkan kadar metabolik.


18. Melegakan sakit dan sengal- sengal otot.



 hubungi kami dengan segera uNtUk bantuan:
DR. Majezan Yaacob MD 012 907 8511
Mat Norfiah  013 996 2974 




TERAPI OZON


STEM CELL






KLIP LINK BERIKUT


hubungi kami dengan segera uNtUk bantuan:
DR. Majezan Yaacob MD 012 907 8511
Mat Norfiah  013 996 2974 




0 comments:

Post a Comment